Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Ντάνκο Λάζοβιτς: Θέλω να αποδείξω στους ανθρώπους της ομάδας ότι έκαναν λάθος.

Κάθε άλλο παρά ασφαλής νιώθει στη Ζενίτ ο Ντάνκο Λάζοβιτς, αυξάνοντας τις μεταγραφικές "σειρήνες" γύρω από το όνομά του.

Ο Σέρβος ποδοσφαιριστής βρίσκεται εδώ και αρκετό καιρό στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ, με τον "δικέφαλο" να ενδιαφέρεται έντονα για την απόκτηση ενός πρωτοκλασάτου άσου στη μάχη που δίνει για τον τίτλο.

Ο Λάζοβιτς παραμένει παραγκωνισμένος το τελευταίο διάστημα και βλέπει τις συμμετοχές του στην αρχική 11αδα να περιορίζονται.


"H απόφαση του προπονητή είναι αυτή και τη σέβομαι. Δεν έχει σημασία τι γίνεται με τον Λάζοβιτς, αλλά με τη Ζενίτ. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο, αλλά είναι δύσκολο για μένα κανένας από το κλαμπ να μη μου λέει γιατί δεν είμαι βασική επιλογή. Δεν ξέρεις ποτέ τι σού επιφυλάσσει το μέλλον.

Είναι ευχή μου να παραμείνω στην Ζενίτ, που είναι ένα μεγάλο κλαμπ. Εχει μεγάλους παίκτες, υπάρχει ανταγωνισμός, ωστόσο δε μου έχουν εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους δεν αγωνίζομαι.

Θέλω να αποδείξω στους ανθρώπους της ομάδας ότι έκαναν λάθος. Επιθυμώ να τελειώσω την καριέρα μου στη Ρωσία. Περιμένω την επόμενη μεταγραφική περίοδο, που δεν ξέρω τι θα φέρει", ανέφερε.

Στη συνέχεια ο 29χρονος στάθηκε και στο ενδιαφέρον που έχουν εκφράσει ήδη κάποιες ευρωπαϊκές ομάδες.

"Υπήρχε μια πρόταση από την Μπεσίκτας, αλλά δεν υπήρχαν τα χρήματα για να τελειώσει το θέμα. Επίσης υπήρξε ενδιαφέρον κι από την Ντιναμό Μόσχας, όμως δεν με άφησε η Ζενίτ κι εγώ δεν ήθελα να παίξω σε άλλη ομάδα στη Ρωσία", κατέληξε.