Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Νίκλας Μπέντνερ: Όλοι τους γνωρίζουν αν αξίζω να είμαι στην ομάδα.

Στην παρουσία και στο μέλλον του στη Γιουβέντους αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Νίκλας Μπέντνερ.

Ο Δανός άσος αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα μεταγραφικά αποκτήματα των "τιφόζι" το καλοκαίρι, στην προσπάθειά τους να καλύψουν τη θέση του σέντερ φορ που είχε μείνει κενή.

Ο διεθνής επιθετικός, ωστόσο, δεν ανταποκρίθηκε μέχρι στιγμής στις απαιτήσεις, αγωνιζόμενος σε μικρό αριθμό αγώνων και μη κατορθώνοντας ακόμα να βρει το δρόμο προς τα αντίπαλα δίχτυα.
Ο ίδιος, ωστόσο, αισιοδοξεί για το μέλλον του στη "μεγάλη κυρία", θεωρώντας ότι μπορεί να αποδείξει ότι η προτίμησή της προς το πρόσωπό του μόνο τυχαία δεν ήταν.


"Η αλήθεια είναι πως ακόμα δεν έχω καταφέρει να προσαρμοστώ, χρειάζομαι λίγο χρόνο ακόμα. Είμαι, όμως, αισιόδοξος πως μπορώ να προσφέρω πολλά στην ομάδα, αρκεί η αποθεραπεία μου να προχωρήσει σωστά. Αν όλα πάνε καλά, βλέπω πως έχω ακόμα μέλλον στο Τορίνο", ανέφερε χαρακτηριστικά.

"Αντίπαλος" του Μπέντνερ φέτος ήταν και η ατυχία, με τον νεαρό να τραυματίζεται σοβαρά και πλέον να αναμένεται στους αγωνιστικούς χώρους τον ερχόμενο Μάρτιο.

"Η Γιουβέντους είναι ένας μεγάλος σύλλογος, με ανθρώπους που ξέρουν ποδόσφαιρο. Αυτό σημαίνει πως όλοι τους γνωρίζουν αν αξίζω να είμαι στην ομάδα.

Από το Μάρτιο και μετά, θα προσπαθήσω να παίξω καλά και να τους αποδείξω πως μπορώ να προσφέρω πολλά. Είμαι βέβαιος πως μπορώ να παίξω καλά και να τους δικαιώσω που με επέλεξαν το περασμένο καλοκαίρι", κατέληξε.