Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Πίτερ Οντεμβιγκί:Υπάρχουν διάφορα προβλήματα ανάμεσα σε παίκτες, προπονητές και Ομοσπονδία.

Στον οριστικό αποκλεισμό του από το Copa Africa στάθηκε ο Πίτερ Οντεμβιγκί, εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκειά του.
Ο Νιγηριανός έχει πολλά παράπονα από τον προπονητή του, Στέφεν Κέσι, θεωρώντας πως δεν είναι απόλυτα ειλικρινής απέναντί του και δεν αναγνωρίζει την πολύχρονη παρουσία και προσφορά του στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα.

"Ο κάθε προπονητής έχει τα σχέδια και τα πλάνα του και αν εγώ δεν ταιριάζω σ’ αυτά τότε καλό θα είναι να μου το πει κάποιος ευθέως. Για δέκα χρόνια τα έδωσα όλα μέσα στο γήπεδο για την πατρίδα μου, όχι για να ξεχωρίσω ατομικά, αλλά για την ομάδα.

Επειδή όμως πολλές φορές, κάνω τις σκέψεις μου φωναχτά, κάποιοι προφανώς δεν αισθάνονται καλά με το γεγονός πως λέω ανοικτά τις απόψεις μου. Κανείς δεν αναζητά ειδική μεταχείριση, όλοι οι παίκτες είναι όπως όλοι οι άνθρωποι και δεν είναι τα τέλεια άτομα", ανέφερε ο Οντεμβιγκί.

Στη συνέχεια ο άσος της Γουέστ Μπρομ στάθηκε και στα εσωτερικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι "σούπερ αετοί".

"Υπάρχουν διάφορα προβλήματα ανάμεσα σε παίκτες, προπονητές και Ομοσπονδία. Αν αυτά δεν λυθούν, τότε το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα, θα συνεχίσει να έχει πρόβλημα.
Το ποδόσφαιρο σημαίνει πολλά για τους Νιγηριανούς και δεν χρειάζεται να τους σερβίρουν ψέματα τα ΜΜΕ", κατέληξε.