Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Βλέπει Μπόνι η Τσέλσι

Βλέπει Μπόνι η Τσέλσι
Έτοιμη να καταθέσει πρόταση  αγοράς για τον Γουίλφριντ Μπόνι της Φίτεσε είναι η Τσέλσι, που παρακολουθεί στενά τον ποδοσφαιριστή και ίσως να κάνει κίνηση για να τον αποκτήσει στην μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου.

Όπως αναφέρει το αγγλικό  ρεπορτάζ, ο τεχνικός των "μπλε", Ρομπέρτο Ντι Ματέο, χρειάζεται έναν επιθετικό ακόμα, ώστε να ξεκουράζει σε κάποια ματς τους ήδη υπάρχον στο ρόστερ. Πρώτος στην λίστα των επιθετικών που κοιτάζουν οι Λονδρέζοι είνια ο Γουίλφριντ Μπόνι, που κάνει πράματα και θάματα με την φανέλα της Φίτεσε στο Ολλανδικό πρωτάθλημα


Ο άσος από την Ακτή Ελεφαντοστού έχει ήδη πετύχει 12 φκολ σε 11 αγώνες πρωταθλήματος και μάλιστα στον αγώνα της Φίτεσε με την Τβέντε, ήταν στο γήπεδο και ο αθλητικός διευθυντής της Τσέλσι, Μισέλ Εμεναλό, ο οποίος έμεινε εντυπωσιασμένος από τον Αφρικανό ποδοσφαιριστή. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα όμως, για τον Μπόνι ενδιαφέρονται κι' άλλοι σύλλογοι από την ΠρέμιερΛιγκ, με τις Λίβερπουλ, Γουίγκαν και Έβερτον να έχουν κάνει ήδη τις πρώτες διερευνητικές επαφές.

Ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μεταγραφής του σε άλλον σύλλογο, μετά από  ερώτηση που του παρατέθηκε για  το μέλλον του." Δεν είναι το νούμερο ένα θέμα για εμένα αυτή τη στιγμή, αλλά από τη στιγμή που γράφεται ότι θα πάω εκεί, τότε είναι σπουδαίο πράγμα. Αν με θέλουν, θα ήταν μεγάλη τιμή για εμένα. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν πήγαινα σε ένα τέτοιο σύλλογο. Μου αρέσει το αγγλικό ποδόσφαιρο και δεν φοβάμαι να πάω εκεί. Η Τσέλσι είναι κορυφαίος σύλλογος. Αν υπάρξει ενδιαφέρον τον Ιανουάριο και συμφωνεί και ο σύλλογός μου, τότε ίσως να πάω, γιατί όχι; Θα δούμε τι θα γίνει. Προς το παρόν, στόχος μου είναι να παίζω όσο το δυνατόν καλύτερα στη Φίτεσε" τόνισε χαρακτηριστικά ο Γουίλφριντ Μπόνι.